Kwaliteit
Kwaliteit en aandacht staan voorop bij goede zorg voor uw gebit. Wij besteden daarom veel aandacht aan goede service en zorgvuldige informatie. Wij staan garant voor onze behandelingen, onze materialen en onze administratie. Tevens hanteren wij procedures die gebaseerd zijn op richtlijnen van de beroepsvereniging en wetenschappelijke verenigingen in de mondzorg. Een voorbeeld hiervan is de richtlijn praktijkhygiëne. Een degelijke klachtenbehandeling hoort er ook bij. In onze praktijk werken wij ook aan het op pijl houden van de kwaliteit. Wij besteden tijd en aandacht aan de volgende zaken:
Lidmaatschap wetenschappelijke vereniging
Lezen vakliteratuur
Volgen van bij- en nascholing
Bijwonen intercollegiaal overleg
Interne scholing
Kennistoetsen maken
Implementeren van nieuwe richtlijnen, veldnormen, gedragsregels en praktijkwijzer
Bezoeken klinische avonden
Wij stellen uw mening erg op prijs. Heeft u suggesties of op- en aanmerkingen hoe wij u beter van dienst kunnen zijn? Neem dan contact met ons op. Op deze manier kunnen wij ervoor zorgen dat wij excellente kwaliteit blijven leveren.
Huisregels
In onze praktijk leven wij met een aantal huisregels om de dienstverlening zo optimaal mogelijk te laten verlopen. Wij kunnen de kwaliteit van de zorg alleen garanderen indien er onderling een goede communicatie is, een reëel verwachtingspatroon aan uw kant en wederzijds vertrouwen aanwezig is. U kunt van ons verwachten dat we ons uiterst inspannen en u de meest optimale en adequate zorg bieden.
Wij willen u graag als patiënt aannemen, indien u akkoord gaat met de volgende voorwaarden: